روح‌تان را شست و شو دهید! (معرفی کارواش نیمه صنعتی شیلدر مدل SH-1613)

شهروندان شهرِ آسمان‌خراش‌ها، کاربران انبوه ماشین‌های پر سرعت و صاحبان زندگی‌های چند بُعدی همواره در پیِ راهی برای صرفه‌جویی در وقت و مدیریت زمان‌اند. آنان ترجیح می‌دهند که ضروری‌ترین کارهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند؛ و چه چیز واجب‌تر از بهداشتِ محلِ زیست و کار آدم‌ها؟ کارواش مدل SH-1613 شیلدر با وزن 7/8 کیلوگرمی و چرخ‌های روانش می‌تواند تمیزی و شسته و رفتگی را با شما همراه و از مراجعه‌ی پیاپی و وقت‌گیر به کارگاه‌های شستشو بی‌نیازتان کند.

کارواش SH-1613 شیلدر با آن کابل 5 متری و توانِ 1600 واتی‌اش می‌تواند سلاح مناسب و خوش‌دستی برای مبارزه با چربی‌های صنعتی و لکه‌های کهنه باشد. کافی است که تنها تفنگ مخصوص و تنظیم‌‌پذیرش را به سمت لکه‌های سرسخت نشانه بگیرید، شکلِ پاشیدن آب را مشخص کنید و از راه شیلنگ فشار قویِ PU( به جای شیلنگ‌های قدیمی pvc)، پیش از آن‌که کثیفی محیط پیرامون‌تان شخصیت شما را در محل زندگی و کارتان لکه‌دار کند، نابودشان کنید.

اگر در حال مبارزه با لکه‌های زیان‌بار خودروهایتان هستید، اگر در ارتفاعات نمای خانه‌ی‌تان را برق می‌اندازید و لکه‌های حیاط خانه در برابر سلاح شما مقاومت می‌کنند، لازم نیست نگران باشید! کارواش شیلدر به شما امکان می‌دهد که با اضافه کردن یک مخزن مواد شوینده‌ی دیگر به مبارزه‌ی پیروزمندانه‌تان ادامه دهید. و اگر مواد شوینده به شما قدرت کافی را برای برطرف ساختن لکه‌ها نمی‌دهد، می‌توانید با افزودن مقداری گازوئیل در مخزن شوینده‌تان، با فشار 130 بار و خروجی 6 لیتر بر دقیقه،  از پسِ لجبازترین لکه‌ها بر بیایید.

لازم نیست از برای عمر و کیفیت سلاح‌تان در مقابله با کثیفی‌ها مضطرب باشید؛ کارواش مدل SH-1613 شیلدر آخرین استانداردهای روز دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر چه این شرکت همه‌ی مشکلات را پیشاپیش در طراحی و ساخت پیش‌بینی کرده است، اما با تضمین 18 ماهه و دو بار خدمات در مدت زمان گارانتی با شما همراه خواهد بود.   این محصول بیش از  هر چیز ضامن سلامت و شخصیت شماست. با کارواش مدل SH-1613 شیلدر روح‌تان را شستشو دهید!